İL KOORDİNATÖRÜ/KOORDİNATÖR YARDIMCISI (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR - SAMSUN - ESKİŞEHİR - ADANA - KAYSERİ)
Vakfın merkezi yapısının daha küçük modelinin uygulandığı il özelinde;
- Halkla İlişkiler - Sosyal Hizmetler - İdari ve Mali İşler - Kurumsal İlişkiler gibi bölümlerin ve projelerin tümünün organizasyon, yönetim ve koordinasyonunu sağlamak,
- Strateji, hedef ve kalite süreçleri doğrultusunda, sorumlu olduğu bölgeyi tüm iç (Vakıf Merkez ve İl İrtibat Büroları) ve dış paydaşlar arasında verimli iletişim kurmak,
- Norm Kadroları oluşturarak, uyumlu ve verimli çalışmalarını sağlamak,
- LÖSEV'in büyüyen yapısında eklenecek proje vb. çalışmalar için kapsamını, iş dağılımlarını, maliyet planlarını, takvimini içerecek şekilde proje planlarını tanımlamak, güncellemek ve takip etmek.
GENEL NİTELİKLER
- Tercihen köklü veya uluslararası üniversitelerin Hukuk, İletişim, Uluslararası İlişkiler, Tıp, Eczacılık, Sosyal Hizmetler, Ekonomi, Endüstri Mühendisliği, İşletme gibi bölümlerinden en az lisans mezunu tercihen yüksek lisans derecesi olan,
- Halkla İlişkiler, Sosyal Hizmetler, İnsan Kaynakları gibi alanlarda tecrübeye sahip ve idealist,
- En az 15 yıllık benzer koordinasyon-yönetim deneyimi olan,
- Tercihen yurt dışı deneyimi ve vizyonuna sahip,
- Güçlü iletişim, yönetim, organizasyon becerileri olan,
- Zaman yönetimi kuvvetli, analitik düşünebilen ve sonuç odaklı çalışabilen,
- Dinamik çalışma ortamına uyum sağlayabilecek ve kısa süreli seyahat engeli olmayan,
- İnisiyatif alabilen ve sorumluluk sahibi,
- Sağlık sorunu bulunmayan,
- Bölgesindeki yerel yönetimlerle ortak eylem planları ile uygulama projeleri geliştirebilen ve yeni işbirliği alanları yaratabilen,
- Takım çalışmasına yatkın, 20 ile 100 kişilik ekipleri yönetebilen ve kadroları yetiştirebilen TAKIM ARKADAŞLARI arıyoruz.
HALKLA İLİŞKİLER KOORDİNATÖRÜ (ANKARA - İSTANBUL - ESKİŞEHİR - İZMİR - ADANA - ANTALYA - KAYSERİ - SAMSUN - BURSA)
Kurumun vizyonuna ve misyonuna uygun olarak Vakıf ve bağlı kuruluşlarının varlığını ve konumunu, korumak ve yükseltmek, prestij sağlamak, güvenilirliğini pekiştirecek, gönüllü-bağışçı-müşteri sadakatini sağlamak; kitle, kurum ve kişi iletişimlerini hayata geçirecek proje-işbirliği ve iletişimler ile kamuoyu bilinçlendirmesi ve bilgilendirilmesi çalışmalarını yürütmek
- Üniversitelerin İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler, İletişim Tasarımı ve benzer bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 15 yıllık benzer koordinasyon-yönetim deneyimi olan,
- Tercihen yurt dışı deneyimi ve vizyonuna sahip,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- Basın, iletişim, sosyal medya ve halkla ilişkiler konusunda aktif çalışma ve yöneticilik tecrübesine sahip,
- Yönetim ve organizasyon becerisine sahip, ikna kabiliyeti yüksek,
- Yeni proje üretebilecek, hayata geçirecek profesyonel takımlar kurabilecek,
- Proje yönetimi, hedef ve performans bazlı çalışma, etkin iletişim, saha ve ekip yönetimi konularında yetkinlik sahibi,
- Zaman yönetimi kuvvetli, analitik düşünebilen ve sonuç odaklı çalışabilen, temsil yeteneği yüksek,
- Dinamik çalışma ortamına uyum sağlayabilecek ve kısa süreli seyahat engeli olmayan,
- İnisiyatif alabilen ve sorumluluk sahibi.
PROJE VE İŞ GELİŞTİRME KOORDİNATÖRLERİ (ANKARA - İSTANBUL -İZMİR - BURSA - ESKİŞEHİR - KAYSERİ - SAMSUN - ADANA - ANTALYA)
GENEL NİTELİKLER
- Tercihen köklü veya uluslararası üniversitelerin İletişim, Halkla İlişkiler, Uluslararası İlişkiler, Tıp, Eczacılık, Sosyal Hizmetler, Eğitim, Ekonomi, İşletme, Kamu Yönetimi, Endüstri Mühendisliği gibi bölümlerinden en az lisans, tercihen yüksek lisans derecesiyle mezun,
- Kapasite geliştirme, sürekli öğrenme/eğitim, proje koordinasyon ve yönetimi alanlarında en az 15 yıllık benzer deneyimi olan,
- Vakıf bünyesinde yürütülen projelerin yönetim ve koordinasyonunu yürütebilecek,
- Tercihen yurt dışı deneyimi ve vizyonuna sahip,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- Proje yönetimi, hedef ve performans bazlı çalışma, etkin iletişim, saha ve ekip yönetimi konularında yetkinlik sahibi,
- Yeni proje üretebilecek, hayata geçirecek profesyonel takımlar kurabilecek,
- İnovasyonu gerçekleştirme yeteneği olan ve dijital çağın gereklerine hakim,
- Güçlü iletişim, yönetim, organizasyon becerileri olan, ikna kabiliyeti yüksek, tutkulu,
- Zaman yönetimi kuvvetli, analitik düşünebilen ve sonuç odaklı çalışabilen, temsil yeteneği yüksek,
- Dinamik çalışma ortamına uyum sağlayabilecek ve seyahat engeli olmayan,
- İnisiyatif alabilen ve sorumluluk sahibi,
- Sorumlu olduğu alanda uygulama projeleri geliştirebilen ve yeni işbirliği alanları yaratabilen Yöneticiler arıyoruz.
HALKLA İLİŞKİLER KOORDİNATÖR YARDIMCISI/YÖNETMENLERİ (ANKARA - İSTANBUL - BURSA - ESKİŞEHİR - İZMİR - ADANA - ANTALYA - SAMSUN - KAYSERİ)
-İletişim, Uluslararası İlişkiler, İşletme, Kamu Yönetimi, Endüstri Mühendisliği bölümlerden mezun,
-En az 15 yıl kurumsal bir yapıda aktif iletişim, kurumsal ilişkiler , uluslar arası iletişim, basın yayın, reklam, organizasyon gibi alanlarda tecrübeli,
-İyi derecede İngilizce bilen,
-45 yaşını aşmamış.
KURUMLARLA İLETİŞİMLER KOORDİNATÖRÜ/KOORDİNATÖR YARDIMCISI/YÖNETMENLERİ (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR - BURSA - ADANA - KAYSERİ - ANTALYA - ESKİŞEHİR - SAMSUN)
- İletişim, Kamu Yönetimi, İşletme gibi bölümlerden mezun,
- Kurumsal bir kuruluşta en az 7 yıl özel, resmi ve STK 'lar ile iletişimde olarak çalışmış,
- Tercihen yurt dışı deneyimi olan,
- Proje geliştirme ve hayata geçirme, yönetme yeteneğine sahip,
- 40 yaşını aşmamış.
SOSYAL HİZMETLER KOORDİNATÖRÜ (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR - ANTALYA - KAYSERİ - BURSA - ESKİŞEHİR - ADANA - SAMSUN)
Vakfımıza kayıtlı hastalar ve ailelerinin ilgili ihtiyaçları tespit edilerek taleplerini karşılamak,
hastalara verilen sosyal hizmetlerin koordinasyonunu ve mevcut projelerin devamlılığını sağlarken yeni projelerin hayata geçirilmesini ve sürekliliğini sağlamak üzere;
- Üniversitelerin Sosyal Hizmetler, Tıp, Eczacılık, Sosyoloji bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 15 yıllık benzer ofis ve saha deneyimi olan,
- Lösemili çocuklar ve ailelerine sosyal destek program ve sistemlerine hakim,
- Tercihen yurt dışı deneyimi ve vizyonuna sahip,
- Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
- Sosyal hizmetler alanında aktif çalışma ve yöneticilik tecrübesine sahip,
- Yönetim ve organizasyon becerisine sahip,
- Yeni proje üretebilecek, hayata geçirecek profesyonel takımlar kurabilecek,
- Proje yönetimi, hedef ve performans bazlı çalışma, etkin iletişim, saha ve ekip yönetimi konularında yetkinlik sahibi,
- Zaman yönetimi kuvvetli, analitik düşünebilen ve sonuç odaklı çalışabilen,
- Dinamik çalışma ortamına uyum sağlayabilecek ve kısa süreli seyahat engeli olmayan,
- İnisiyatif alabilen ve sorumluluk sahibi.
SOSYAL HİZMETLER KOORDİNATÖR YARDIMCISI/YÖNETMENLERİ (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR - ANTALYA - KAYSERİ - BURSA - ESKİŞEHİR - ADANA - SAMSUN)
- Sosyal Hizmetler ve Sosyoloji bölümlerinden mezun,
- En az 7 yıllık aktif ofis ve saha tecrübesi olan,
- Yabancı dili ve yurt dışı deneyimi olan,
- Lösemili çocuklar ve ailelerine sosyal destek program ve sistemlerine hakim,
- Yoğun takım çalışmasına yatkın,
- 40 yaşını aşmamış.
ULUSLARARASI İLETİŞİMLER KOORDİNATÖR YARDIMCISI/YÖNETMENLERİ (ANKARA)
- Uluslararası kuruluş ve projelerde en az 7 yıllık deneyime sahip,
- Tercihen yurt dışında benzer iletişimleri olan,
- LÖSEV'i uluslarası alanlarda tanıtacak, iletişimler kuracak ve projeleri hayata geçirecek,
- Çok iyi derecede İngilizce ve tercihen 2.yabancı dili olan yöneticiler,
- 40 yaşını aşmamış.
İDARİ İŞLER KOORDİNATÖRÜ/KOORDİNATÖR YARDIMCISI/YÖNETMENLERİ (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR)
SORUMLULUKLAR
- LÖSEV ve bağlı kuruluşlarında birçok farklı disiplinin yer aldığı idari süreçleri (tesis, kumbara, bağışlar, lojistik, güvenlik, peyzaj, ulaşım, araç filo yönetimi, ilgili teknik işler, gıda üretim takibi, otelcilik vb.) koordine etmek, yönetmek,
- Sistem geliştirerek, yaratıcı önerilerle tüm hizmetlerin en üst düzeylerde ve uyum içerisinde çalışmasını sağlamak,
- Çalışma ekiplerini oluşturarak uzun vadeli bir idari sistem kurabilecek,
- Ulusal ve uluslararası kalite yönetim sistemlerine hakim olarak, bu sistemleri uygulayabilecek,
- İç denetim, maliyet analizi, 24 saat işletme esasları, müşteri memnuniyeti gibi konulara hakim olabilecek,
- LÖSEV’in bağlı tüm organlarıyla uyum içinde çalışabilecek, çalışan memnuniyetini üst düzey sağlayacak.
NİTELİKLER
- Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerine bağlı bölümler ile İletişim, Endüstri Mühendisliği ya da ilgili diğer bölümlerinden mezun,
- Sorumlu olduğu Merkez ya da il yerleşkelerindeki tesis, kumbara, bağışlar, lojistik, güvenlik, peyzaj, ulaşım, araç filo yönetimi, ilgili teknik işler, gıda üretim takibi, otelcilik vb. hizmetlerini idari açıdan yönetebilecek,
- En az 10 yıl benzer koordinasyon-yönetim deneyimi olan,
- Büyük kuruluş ve işletmelerde en az 5 yıl yöneticilik yapmış,
- Güçlü iletişim, yönetim, organizasyon becerileri olan,
- LÖSEV misyonu ve vizyonu doğrultusunda Kurumu temsil edebilecek,
- Zaman yönetimi kuvvetli, analitik düşünebilen ve sonuç odaklı çalışabilen,
- Dinamik çalışma ortamına uyum sağlayabilecek ve seyahat engeli olmayan,
- İnisiyatif alabilen ve sorumluluk sahibi,
- Sağlık sorunu bulunmayan,
- Multidisipliner ve esnek mesai sistemine yatkın,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak.
MALİ İŞLER KOORDİNATÖRÜ/KOORDİNATÖR YARDIMCISI/YÖNETMENLERİ (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR)
- Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinden mezun,
- Mali işler süreçlerini yönetebilecek,
- En az 15 yıl benzer koordinasyon-yönetim deneyimi olan,
- Güçlü iletişim, yönetim, organizasyon becerileri olan,
- Zaman yönetimi kuvvetli, analitik düşünebilen ve sonuç odaklı çalışabilen,
- Dinamik çalışma ortamına uyum sağlayabilecek ve kısa süreli seyahat engeli olmayan,
- İnisiyatif alabilen ve sorumluluk sahibi,
- Sağlık sorunu bulunmayan,
- Multidisipliner ve esnek mesai sistemine yatkın,
- Organizasyonel tecrübesi yüksek.
FİNANS KOORDİNATÖRÜ VE YARDIMCILARI (ANKARA)
SORUMLULUKLAR
- Finansal tabloların oluşturulması, kontrolünün yapılması, mali analizlerin, rasyo çalışmalarının yapılarak periyodik raporlanmasının sağlanması
- Finansal planlamaların yapılması, bütçe ve yatırım çalışmalarının desteklenmesi,
- Kurum faaliyet alanlarına yönelik mali analizlerin yapılması, Kurum hedefleri doğrultusunda etkin finans yönetimin sağlanması,
- Yasal mevzuat doğrultusunda gelişmelerin takip edilmesi ve kuruma adaptasyonunun sağlanması,
- Vakıf ve bağlı kuruluşlarının iş dinamikleri doğrultusunda ilgili bölümlerle koordineli olarak finansal yönetimin sistem altyapı geliştirilerek, yüksek verim ile yürütülmesinin sağlanması,
- Mali ve yönetim (MIS) raporlarının hazırlanması,
- Bankalar ve diğer finans kurumları ile her türlü bankacılık ilişkilerinin, işlemlerinin yürütülmesi
- İdari yönetim ile ilgili tüm faaliyetlerin kontrolü , koordinasyonu (genel muhasebe, alacaklar, borçlar hesapları),
- Demirbaşların, stok vb bilanço değerlerinin ve fiziki sayım kontrollerinin sağlanmasını koordinasyonu,
- Vakıf, bağlı kuruluşlar, anlaşmalı kuruluş (hastane için) hesaplarının mutabakatlarının ve kontrollerin oluşturulmasının sağlanması,
- Vakıf ve bağlı kuruluş fonksiyonları ile etkileşim ve bölümler arası veri akışının doğruluğunun kontrol edilmesi ve mutabakat oluşturulmasının sağlanması,
- Bilgi İşlem Bölümü ile koordinasyon, sistemler arası mutabakatların oluşturulmasının sağlanması, verilerin doğru akışının kontrol edilmesi,
- Finansal prosedürlerin hazırlanması.
NİTELİKLER
- Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültelerinden mezun,
- Kurumsal alanda finansal operasyonları yönetmiş, en az 15 yıllık iş tecrübesine sahip,
- Nakit yönetimi, mali analiz, bütçe ve finansal raporlama ve proje finansman süreçlerine hakim,
- Nakit akışı ve planlaması konusunda yetkin, finansal raporlamalar ve denetim konusunda tecrübeli,
- Tercihen sözleşmeler, ticari ve hukuki işler konusunda deneyimli,
- Tercihen Hastane, Otel, Okul gibi işletmelerde birim ve genel maliyet analizi ve fizibilitesi, bölüm ile kişi hak edişleri gibi konularda en az 10 yıl deneyimli,
- Banka vb. alanlardan ziyade, muhasebe ve finans konularında üst düzey uzmanlık ve deneyime sahip,
- İyi seviyede İngilizce bilen,
- Muhasebe yasal mevzuatına ve güncel işleyişine hakim,
- ERP programlarına hakim,
- MS Office programlarına, özellikle Excel programına ileri düzeyde hakim,
- Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
- İletişim becerileri güçlü, iş takibi konusunda dikkatli, sistemli ve hedef odaklı çalışabilen,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
- Seyahat engeli olmayan, ehliyeti olan,
- Ankara’da ikamet eden/edebilecek.
İÇ DENETİM KOORDİNATÖR YARDIMCISI (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR)
SORUMLULUKLAR
Vakıf ve Bağlı Kuruluşlarını kapsamak üzere;
- Vakıf strateji ve hedeflerine göre iç denetim prosedür, yönetmelik, program ve yıllık iç denetim planları ile bütçesini uygulamak,
- Vakıf ve bağlı kuruluşların, uluslararası iç denetim standartları, iç kontrol düzenlemeleri, yasal mevzuat, Vakıf usul ve esasları, iç denetim bünyesinde hazırlanmış rehberler çerçevesinde belirli aralıklarda mali ve operasyonel risk odaklı süreç denetimleri gerçekleştirmek,
- Operasyonel ve yönetsel süreçlerin etkinlik ve verimliliğinin, mali uygulamaların doğruluğunun, faaliyetlerin yasal düzenlemeler ve kurum standartları ile uyumluluğunun, risk yönetiminin ve kurumsal yönetimin etkinliğini değerlendirmek,
- İlgili birimler tarafından üretilmiş olan finansal/operasyonel tablo ve raporların doğruluğunu kontrol etmek, mevcut ve potansiyel riskli noktaları tespit etmek,
- Süreç analizlerinin yapılarak kilit kontrol noktalarının etkinliklerini ölçmek, bunlara ilişkin tavsiyelerde bulunmak,
- Denetim faaliyetlerinin ve çalışmalarının planlanan sürede ve kapsamda gerçekleştirilmesini sağlamak,,
- Denetim sonuçlarına göre bulguların açık, sade ve anlaşılır şekilde zamanında raporlamak ve iyileştirme önerilerinde bulunmak,
- Astların yaptıkları çalışmaların tamlığını ve doğruluğunu kontrol etmek,
- Yıllık denetim planında yer alan ya da Yönetim Kurulu tarafından plan dışı talep edilen özel inceleme ve soruşturmaları yürütmek, bu tür özel durumlara ilişkin Yönetim Kurulunu bilgilendirmek,
- Yıllık iç denetim faaliyet raporunu hazırlamak.
NİTELİKLER
- Üniversitelerin İşletme, Ekonomi, İşletme Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği vb. bölümlerinden mezun,
- İç Denetim alnında en az 15 yıl deneyimli,
- Analitik düşünebilen, sonuç odaklı çalışabilen, planlama ve takip yönü kuvvetli,
- Takım çalışmasına yatkın ve etkin iletişim becerisi yüksek,
- MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
- Kısa süreli seyahat engeli bulunmayan,
- Sorumluluk bilinci gelişmiş,
- Uzun soluklu görev alabilecek, idealist, LÖSEV çizgilerine uygun,
- İç denetim sertifikalarına (CIA, CISA vb.) sahip olmak tercih sebebidir.
SATINALMA KOORDİNATÖRÜ/KOORDİNATÖR YARDIMCISI (ANKARA)
- İşletme, ekonomi, maliye, endüstri mühendisliği veya benzer bölümlerden mezun,
- İnşaat malzemelerinden, gıdaya, mobilyadan peyzaj ağacına kadar binlerce ürün satın alma sisteminde kurumsal bir kuruluşta en az 15 sene yönetici olarak görev almış,
- Tercihen yabancı dile sahip,
- 45 yaşını aşmamış.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KOORDİNATÖR YARDIMCISI (ANKARA)
LÖSEV Vakfı ve LÖSANTE Hastanemizin hızla büyüyen yapısında önümüzdeki 20 yılını düşünerek yenilikçi ve çözümcül bir bilgi işlem vizyonuna sahip LÖSEV Bilgi Teknolojileri (BT) Departmanında görevlendirilmek üzere aşağıdaki özelliklere sahip “Bilgi Teknolojileri Koordinatörü/Koordinatör Yardımcısı” aranmaktadır. Kurumumuzu dünya şirketleri ile yarışır IT alt yapı ve programlarını sürdürülebilir şekilde yönetebilecek bilgi, donanım ve beceriye sahip; çağımızın ayrılmaz parçası olan yapay zeka uygulamalarına yatkın; LÖSEV FUTURE programımıza uyum sağlayabilen ve LÖSEV ve Lösemili Çocuklarımızı gelecek yüzyıla hazırlayabilecek adayların başvuruları beklenmektedir.
Sorumluluklar
- İş birimleri ile BT tabanlı ilişkileri geliştirip zenginleştirebilecek,
- BT çözüm önerileri sunup/geliştirip, yönetebilecek,
- BT (sistem ve yazılım) ekibinin yönetiminden sorumlu olabilecek,
- Bünyemizdeki mevcut projeleri yönetme, mevcut yazılımları iyileştirebilecek, iş koşullarına uygun yeni arayüz üretilmesini ve geliştirilmesini sağlayabilecek,
- Sistemlerin kesintisiz çalışması kapsamında gerekli altyapı çalışmalarını gerçekleştirebilecek,
- İş birimlerinden gelen taleplerin sistematik olarak alınmasını, iş analizlerinin yapılmasını, dokümante edilmesini, değerlendirilmesini, önceliklendirilmesini, programa veya projelere dönüştürülmesini, hayata geçirilmesini yönetebilecek sorumluluğa sahip olmalıdır.
Nitelikler
- Üniversitelerin Bilgisayar/Yazılım Mühendisliği, Elektrik Elektronik Mühendisliği bölümlerinden mezun,
- Bilgi teknolojileri alanında 10, bilgi teknolojileri yönetimi konusunda 7 yıl tecrübeli,
- Kurum ihtiyaçlarına göre, ilgili sistemlerde yeni süreçlerin tasarlanması, mevcut süreçlerin dönüştürülmesi, bu ihtiyaçların projelendirilmesi, iş planlarının oluşturulması, kaynak planlamasını yönetebilecek,
- Sistem ve network konusunda, özellikle çok şubeli firmalarda dağıtık yapıların yönetiminde tecrübeli,
- Microsoft, Microsoft server ürün ailesi kurulumu, konfigürasyonu ve sorun çözüm sürecini yönetebilecek,
- Bilgi Teknolojileri Bölümünü doğrudan ilgilendiren hizmet ve ürün alımları ile ilgili sektörün ve gelişmelerin yakından takip edilmesi, tedarik süreçlerini, şartnamelerin hazırlanmasını yönetebilecek,
- Vmware Masaüstü ve Sunucu Sanallaştırma (VDI) teknolojileri, ve veri tabanı (SQL) sorgu diline hakim,
- Bilgi Teknolojileri Bölümü’ne iletilen yazılım geliştirme taleplerini, yürütülen projelerde ilgili iş kolları ile iletişim ve koordinasyonu yönetebilecek,
- Geliştirilen projelerin test süreçlerinin planlanması ve koordinasyonunu yönetebilecek,
- Sistem ve alt yapının güncelliğinin sağlanması ve düzenli bakımı, raporlama sistemlerinin kurulması, veritabanı yönetimi, network yönetimi, sistem yönetimi ve bilgi güvenliği sistemlerinin yönetiminin etkin olarak gerçekleştirilmesini yönetebilecek,
- Sistem ve bilgi işlem kavramları ile ilgili eğitim ve geliştirme konularında tecrübeli,
- Personel ve donanım/yazılım kaynaklarının performansını yönetebilecek,
- Bilgi Teknolojileri analiz, plan ve bütçe yönetimi konusunda tecrübeli,
- Bilgi Teknolojileri politika, prosedür, talimat, standart, yönerge, mevzuat, vb. konularında tecrübeli,
- Yazılım geliştirme süreçleri ve yaşam döngüsü konularında tecrübeli,
- Rapor geliştirme araçlarında deneyimli,
- Mevcut web sitelerinin yönetim, denetim ve geliştirilmesini yönetebilecek,
- Bütün elektronik iletişimlerin süreklilik ve güvenliğini, yedekleme ve felaket senaryoları konusunda tecrübeli,
- Paydaş sayısı fazla olan işlerde koordinasyon kabiliyeti yüksek,
- Sorumlusu olduğu projeleri hızlı ve kaliteli teslim etmede duyarlı,
- Araştırmacı, gelişime açık, takım çalışmasına yatkın, pratik, problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip,
- Tam zamanlı, yoğun çalışma ortamıyla ve güvenilir kurumsal bir yapıyla uyumlu çalışabilecek,
- Erkek adaylar için askerliğini yapmış,
- Seyahat engeli olmayan, ehliyeti olan,
- Ankara’da ikamet eden/edebilecek,
- Dinamik ve değişen teknolojilere hızlı uyum sağlayabilecek.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ / YAZILIM UZMANI (ANKARA)
- En az lisans mezunu (Tercihen Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Elektrik/Elektronik Mühendisliği, Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri veya benzeri bölümlerden mezun),
- Tercihen ilgili alanda 2 yıl deneyime sahip,
- Windows Form, ASP.Net Webforms, .Net Core MVC, Web Api, Entity Framework, konularında deneyim sahibi,
- Object Oriented Programlama konusunda tecrübeli,
- Rest, Soap, Websocket terminolojilerine hakim,
- HTML5, CSS3, Bootstrap, Jquery, Angular, TypeScript, JavaScript, vb. konularında deneyim sahibi,
- Xml , Json gibi veri taşıma desenleri konusunda deneyim sahibi,
- TFS, GitHub, vb. kaynak kontrol yazılımları konusunda deneyim sahibi,
- Data modeling ve SQL konusunda tecrübeli,
- Çok katmanlı yazılım mimarisi konusunda deneyim sahibi,
- Microsoft SQL Server, IIS, vb. konusunda deneyim sahibi,
- Yazılım geliştirme sürecinin talep yönetimi, analiz, geliştirme, test, yaygınlaştırma, hata yönetimi ve dokümantasyon aktivitelerini yürütebilecek, gerekli teknik raporları hazırlayabilecek,
- Pratik ve sonuç odaklı yaklaşımla çalıştığı işleri baştan sona takip ederek tamamlayan,
- Teknik bilgileri açık bir şekilde ifade edebilecek sözlü iletişim becerisine sahip,
- Ekip çalışmasına yatkın, güçlü iletişim ve sunum becerisine sahip,
- Değişime ve yeniliğe açık, dinamik çalışma ortamını seven,
- Teknik literatürü takip edebilecek seviyede İngilizce bilgisi olan,
- Seyahat engeli olmayan.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ / AĞ UZMANI (ANKARA)
- En az lisans mezunu (Tercihen Bilgisayar, Elektrik/Elektronik, Elektrik-Elektronik, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği veya ilgili bölümleri),
- Tercihen ilgili alanda 2 yıl deneyime sahip,
- WAN iletişim protokolleri, LAN iletişim protokolleri, veri iletişim ağ topolojileri, iletişim ağı aktif cihazları (router, modem, switch, vb.), iletişim ağı pasif cihazları(Patch panel, vb.), switching, routing, WAN optimizasyon, Firewall, IPS/IDS, VPN, Virtual Local Area Network, Border Gateway Protocol, Open Shortest Path First, VOIP, Quality of Service, DHCP, DNS, Internet, kablosuz ağ, access point, VOIP, vb. konularında deneyim sahibi,
- Ağ altyapısının sürekli monitor edilmesi, ağ trafiğinin analiz edilmesi ve ağ trafiği performans yönetimi konularında deneyim sahibi,
- Tercihen ilgili ağ uzmanlığı sertifikalarına sahip,
- KVKK ve 27001 bilgi güvenliği kapsamında sorumlu olduğu ağ sistemlerinin güvenliğini sağlayabilen,
- Microsoft Office programlarına hâkim,
- Pratik ve sonuç odaklı yaklaşımla çalıştığı işleri baştan sona takip ederek tamamlayan,
- İş gereksinimleri ve iş süreçlerini analiz ederek iş ihtiyaçlarına uygun BT çözümlerinin belirlenebilmesi ve uygulanması konusunda bilgi ve deneyim sahibi,
- Raporlama ve dokümantasyona önem veren,
- Teknik dokümanları takip edebilecek yetkinlikte İngilizce bilen (Tercihen Türkiye ve/veya dünyada kabul görmüş sertifikalar ile İngilizce dil bilgisini ispat edebilen),
- Ekip çalışmasına yatkın, güçlü iletişim ve sunum becerisine sahip,
- Diksiyonu düzgün,
- Teknik bilgileri açık bir şekilde ifade edebilecek sözlü iletişim becerisine sahip,
- 40 yaşını geçmemiş,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
- Seyahat engeli olmayan.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ / SİSTEM UZMANI (ANKARA)
- En az lisans mezunu (Tercihen Bilgisayar, Elektrik/Elektronik, Elektrik-Elektronik, Elektronik ve Haberleşme mühendisliği veya ilgili bölümleri),
- Tercihen ilgili alanda 2 yıl deneyime sahip,
- Fiziksel sunucu yönetimi konusunda deneyimli,
- Microsoft Windows Sunucu işletim sistemleri ve uygulamaları konularında (Windows Server, Active Directory, Exchange, Internet Information Services, Active Directory Federation Services, Windows Server Update Services, Distributed File System, Network Policy Server, Remote Desktop Services, SSL vb.) deneyimli,
- Sunucu sanallaştırma, masaüstü sanallaştırma, network sanallaştırma gibi konularda (Wmware ’in Workstation, Horizon, vSphere, ESXi, Vcenter vb.) deneyim sahibi,
- Dell wyse client yazılımı(wyse management suite, vb.) kurulumu ve yönetimi hakkında deneyim sahibi,
- PCoIP teknolojileri konusunda deneyim sahibi,
- Bulut ortamları konusunda deneyim sahibi,
- Tercihen ilgili sertifikalardan bir ve/veya daha fazlasına sahip,
- Cluster mimarileri kurulumu ve yönetimi konusunda deneyim sahibi,
- İzleme sistemlerinin yönetimi ve kullanımı konusunda deneyim sahibi,
- Temel ağ teknolojileri konusunda deneyim sahibi,
- KVKK ve 27001 bilgi güvenliği kapsamında sorumlu olduğu sunucu, veri depolama ve yedekleme üniteleri, vb. sistemlerin güvenliğini sağlayabilen,
- Microsoft Office programlarına hâkim,
- Pratik ve sonuç odaklı yaklaşımla çalıştığı işleri baştan sona takip ederek tamamlayan,
- İş gereksinimleri ve iş süreçlerini analiz ederek iş ihtiyaçlarına uygun BT çözümlerinin belirlenebilmesi ve uygulanması konusunda bilgi ve deneyim sahibi,
- Raporlama ve dokümantasyona önem veren,
- Teknik dokümanları takip edebilecek yetkinlikte İngilizce bilen (Tercihen Türkiye ve/veya dünyada kabul görmüş sertifikalar ile İngilizce dil bilgisini ispat edebilen),
- Ekip çalışmasına yatkın, güçlü iletişim ve sunum becerisine sahip,
- Diksiyonu düzgün,
- Teknik bilgileri açık bir şekilde ifade edebilecek sözlü iletişim becerisine sahip,
- 40 yaşını geçmemiş,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
- Seyahat engeli olmayan.
HUKUK MÜŞAVİRLERİ (ANKARA )
- Üniversitelerin Hukuk Fakültelerinden mezun,
- Ticaret, Miras, Sağlık, İş, Ceza Hukuku alanlarında en az 15 yıl tecrübeli.
KIDEMLİ AVUKAT (ANKARA)
- Üniversitelerin Hukuk Fakültelerinden mezun,
- Ticaret, Miras, Sağlık, İş, Ceza Hukuku alanlarında en az 8 yıl tecrübeli.
SATINALMA YÖNETMENLERİ (ANKARA )
- Üniversitelerin İşletme, Ekonomi, Maliye, Endüstri Mühendisliği veya benzer bölümlerden mezun,
- İnşaat malzemelerinden, gıdaya, mobilyadan peyzaj ağacına kadar binlerce ürün satın alma sisteminde kurumsal bir kuruluşta az 5 yıllık aktif satın alma görevinde bulunmuş,
- 35 yaşını aşmamış.
FİNANS UZMANI (ANKARA)
İşin Tanımı:
- Finansal tabloların oluşturulması, kontrolünün yapılması ve mali analizlerin yapılarak periyodik raporlanmasının sağlanması,
- Finansal planlama, bütçe ve yatırım çalışmalarının desteklenmesi,
- Yasal Mevzuatın takip edilmesi ve Kurum içi yerine getirilmesinin sağlanması,
- Kurum içi nakit akış sürecinin oluşturulması, takibi, kontrolü ve planlanması,
- Alacak, tahsilat ve ödemelerin süreçlerinin değerlendirilmesi, günlük takibinin yapılarak Kurum içi sorumlu ekibin yönlendirilmesi,
- Kurum içi, dışı ve bağlı firma hesap mutabakatlarının yapılması,
- Maliyet muhasebesi ve gider kontrolünde etkin takip ve analiz yapılması,
- Bankalar ve diğer finans kurumları ile her türlü bankacılık ilişkilerinin, işlemlerinin yürütülmesi,
- Demirbaş, Stok vb. bilanço değerlerinin kontrolü ve analizlerinin yapılarak, varlık yönetimi raporlamalarının sağlanması,
- Mali rasyo çalışmalarının yapılması,
- Finansal risklerin belirlenmesi, analiz edilerek raporlanmasının sağlanması ve sürecin risklerin azaltılması yönünde yönetilmesine katkıda bulunulması.
Gerekli Nitelikler:
- Tercihen Üniversitelerin İngilizce Eğitim veren İktisadi ve İdari İlimler Fakültelerinin lisans bölümlerinden mezun olan,
- Tercihen Yüksek Lisans derecesi olan,
- İyi seviyede İngilizce bilen,
- Banka veya şirketlerin finans bölümlerinde en az 5-10 yıl deneyimli, tercihen Vakıf, Hastane gibi işletmelerde deneyimli,
- Maliyet Muhasebesi, Finansal Raporlama, Analiz, Kurumsal nakit yönetim operasyonları, hazine işlemleri, bankacılık ürünleri ve krediler vb. hakkında bilgi ve tecrübeye sahip, yasal mevzuata hakim,
- Tercihen SMMM belgesine sahip, ERP uygulamalarında tecrübesi olan,
- Tercihen sözleşme yönetimi deneyimi olan,
- Tercihen 4 büyük denetim şirketinde çalışma tecrübesi olan,
- MS Office programlarına hakim, özellikle ileri seviyede excel bilgisine sahip,
- Analitik yönü ve iletişim becerileri kuvvetli, takım çalışmalarına yatkın,
- Kariyerini finans alanında sürdürmek isteyen, liderlik vasıflarına sahip,
- Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için),
- Ankara’da ikamet eden.
İÇ DENETİM UZMANI (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR)
Vakıf ve Bağlı Kuruluşlarında Görev Almak Üzere;
Sorumluluklar
- Vakıf strateji ve hedeflerine göre iç denetim prosedür, yönetmelik, program ve yıllık iç denetim planları ile bütçesine uyulması ve uygulanması,
- Vakıf ve bağlı kuruluşların, uluslararası iç denetim standartları, iç kontrol düzenlemeleri, yasal mevzuat, Vakıf usul ve esasları, iç denetim bünyesinde hazırlanmış rehberler çerçevesinde belirli aralıklarda mali ve operasyonel risk odaklı süreç denetimlerinin gerçekleştirilmesi,
- Operasyonel ve yönetsel süreçlerin etkinlik ve verimliliğinin, mali uygulamaların doğruluğunun, faaliyetlerin yasal düzenlemeler ve kurum standartları ile uyumluluğunun, risk yönetiminin ve kurumsal yönetimin etkinliğinin değerlendirilmesi,
- İlgili birimler tarafından üretilmiş olan finansal/operasyonel tablo ve raporların doğruluğunun kontrol edilmesi, mevcut ve potansiyel riskli noktaların tespit edilmesi,
- Süreç analizlerinin yapılarak kilit kontrol noktalarının etkinliklerinin ölçülmesi, bunlara ilişkin tavsiyelerde bulunulması,
- Denetim faaliyetlerinin ve çalışmalarının planlanan sürede ve kapsamda gerçekleştirilmesi,
- Denetim sonuçlarına göre bulguların açık, sade ve anlaşılır şekilde zamanında raporlanması ve iyileştirme önerilerinde bulunulması,
- Astların yaptıkları çalışmaların tamlığının ve doğruluğunun kontrol edilmesi,
- Yıllık denetim planında yer alan ya da Yönetim Kurulu veya İç Denetim Yöneticisi tarafından plan dışı talep edilen özel inceleme ve soruşturmaların yürütülmesi, bu tür özel durumlara ilişkin Yönetim Kurulunun ve İç Denetim Yöneticisinin bilgilendirilmesi,
- Yıllık iç denetim faaliyet raporunun hazırlanması için İç Denetim Yöneticisi ile birlikte çalışılması.
Nitelikler
- Üniversitelerin İşletme, Ekonomi, İşletme Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği vb. bölümlerinden mezun,
- İç Denetim alnında en az 4 yıl deneyimli,
- Analitik düşünebilen, sonuç odaklı çalışabilen, planlama ve takip yönü kuvvetli,
- Takım çalışmasına yatkın ve etkin iletişim becerisi yüksek,
- MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
- Kısa süreli seyahat engeli bulunmayan,
- Sorumluluk bilinci gelişmiş,
- Uzun soluklu görev alabilecek, idealist, LÖSEV çizgilerine uygun,
- İç denetim sertifikalarına (CIA, CISA vb.) sahip olmak tercih sebebidir.
GENÇ GİRİŞİMCİLER VE AKTİF İLETİŞİMCİLER (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR - ADANA - ANTALYA - BURSA - SAMSUN - KAYSERİ - ESKİŞEHİR)
GENÇLERE FIRSAT...
LİSANS VE YÜKSEK LİSANS MEZUNU GENÇ GİRİŞİMCİLER VE AKTİF İLETİŞİMCİLER
Mesleğinize bir yerden başlamak ve kariyer basamaklarında hızla yükselmek isteyen nitelikli ve idealist gençlerimizi aramıza bekliyoruz.
- Üniversitelerin İşletme, Finans, Uluslararası İlişkiler, İletişim, İstatistik, Sosyal Hizmetler, Psikoloji, Endüstri Mühendisliği, Turizm Otelcilik Bölümlerinden mezun,
- Tercihen iyi derecede yabancı dil bilen,
- İletişimi ve insan ilişkileri güçlü, temsil kabiliyeti yüksek, gelişime açık,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
SOSYAL HİZMETLER / AKTİF SOSYAL HİZMETLER PERSONELİ (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR - ANTALYA - KAYSERİ - BURSA - ESKİŞEHİR - ADANA - SAMSUN)
- Sosyal Hizmetler veya Sosyoloji bölümlerinden ya da ilgili yüksekokullardan mezun,
- Tecrübesiz ve yetiştirilmek üzere,
- 30 yaşını aşmamış.
KALICI AİLE (ANKARA, ÇANKIRI, İZMİR, SEFERİHİSAR, BODRUM)
- Vakfımızın Ankara LÖSEV Köyü, Çankırı Çerkeş LÖSEV Göletleri, İzmir, Bodrum ve Seferihisar LÖSEV Çiftliğinde yerleşecek kalıcı aileler aranmaktadır.
- Tarım, hayvancılık, bekçilik, bahçe işleri vb. işlerde deneyimli olmaları ve tam zamanlı çalışmaları zorunludur.
- Kalıcı ailelere eşyalı lojman verilecek olup, maddi ve ayni desteklenecektir.
Ayrıntılı bilgi için İdari İşler Bölümü ile görüşülmesi rica olunur.
YÖNETİCİ ASİSTANLARI (ANKARA - İSTANBUL - İZMİR - BURSA - ESKİŞEHİR - ADANA - ANTALYA - SAMSUN)
- Üniversitelerin İletişim, Uluslar arası İlişkiler , Kamu Yönetimi gibi Fakültelerinden veya Büro Yönetimi, Hastane İdareciliği gibi yüksekokullarından mezun,
- En az 5 yıllık benzer kurumsal yapılarda yönetici asistanlığı yapmış, deneyimli,
- Prezentabl, diksiyonu düzgün,
- 35 yaşını aşmamış.
TEKNİK - ULAŞIM - TEMİZLİK - BULAŞIKÇI- GARSON - BAHÇIVAN
- LÖSEV hizmetlerinde görev alacak,
- Yüksekokul veya en az lise mezunu,
- En az 5 yıllık benzer tecrübeli.
ÖN HALKLA İLİŞKİLER VE SEKRETERYA (ANKARA - İSTANBUL )
- Vakfımızın ön halkla ilişkileri, yazışma, çağrı merkezi, arşiv, kargo ve evrak takibi gibi önemli görevlerini eksiksiz yerine getirebilecek,
- Fakülte veya Yüksekokul mezunu,
- En az 5 yıllık benzer iş tecrübesi olan,
- 30 yaşını aşmamış.
VETERİNER (ÇANKIRI- ÇERKEŞ)
- Üniversitelerin veterinerlik bölümünden mezun,
- Büyükbaş hayvan üzerine en az 2 yıl saha tecrübesi olan,
- Esnek çalışma saatlerine uyun gösterebilecek,
- 45 yaşını aşmamış,
GAYRİMENKUL PERSONELİ (ANKARA)
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
LÖSEV Vakfı bünyesinde Ankara/İncek’te Gayrimenkul Biriminde görevlendirilmek üzere "Gayrimenkul Personeli" arayışımız bulunmaktadır.
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin Harita Teknikerliği/ Tapu Kadastro / İnşaat Teknikerliği/ Gayrimenkul Geliştirme ve Yönetimi Bölümünden mezun olmak
- İyi Derecede bilgisayar bilgisine sahip olmak
- Sürücü belgesi olan ve aktif araç kullanabilen
- Şehir dışı görevlerine gidebilecek
- İletişim ve koordinasyon becerisi yüksek, ifade yeteneği güçlü
- Ekip organizasyonu ve koordinasyonu sağlayabilecek
- Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek, esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek
- Proje, kot, koordinat bilgisi okuma ve sahaya aplike etme konusunda tecrübeli
- Askerlik görevini tamamlamış bay adaylar aranmaktadır
İŞ TANIMI
- Taşınmazların hukuksal ve fiziksel olarak iş ve işlemlerini incelemek, yürütmek
- Bu bağlamda tapu dairelerinde tescil işlemlerini, taşınmazların fiziki olarak inceleme ve ölçümlerini, kadastral olarak ölçüm-aplikasyon-sınırlarını vb. işleri, mesken dükkan vasıflı taşınmazların teslimi, beyanını, abonelik işlemlerini, arsa ve arazilerin fiziki olarak tespitlerini ve bunlarla ilgili belediyelerde imar uygulama aşamalarını vb. Taşınmazlara yönelik tüm işlemleri yürütmek
- Gayrimenkul Mevzuat bilgisine sahip olmak ve güncel değişiklikleri takip etmek
GIDA MÜHENDİSİ (İSTANBUL)
İŞİN TANIMI
- İstanbul ofislerimizdeki üretim mutfaklarımızda
- Gıda hammaddelerinin besin değerini kaybetmeden standartlara uygun olarak verimli bir şekilde işlenmesini, korunmasını yürütecek
- İşletmede üretim süreç ve aşamalarına hakim olabilecek
- Yaptığı ar-ge çalışmaları doğrultusunda yeni ürünlerin oluşturulması ve daha ekonomik üretim tekniklerine yönelik projeler geliştirebilecek
ARANAN NİTELİKLER
- Gıda güvenliği ve yönetim sistemleri (ISO 9001:22000) konularında bilgi sahibi
- En az 5 yıllık tecrübesi olan
- Araştırmacı ve yenilikçi ruha sahip
- Esnek çalışma şartlarına uyum sağlayabilecek